Katile Politikası

Hızlı ve Profesyonel Hizmetiyle Araç Bakım Servisi Euromaster 

 

Kalite Politikamız

Müşterilerimizin ihtiyaç ve beklentilerine gösterdigimiz özen, onların memnuniyetini ve güvenini sağlayan ve devam ettiren temel unsurdur.

Bu nedenle Euromaster'ın faaliyet gösterdigi her ülkede uyguladıgı kalite politikası aşağıdakileri amaçlar:

  • Müşterilerimizin güvenliği ve hareketliliği
  • İşletmemizin sürdürülebilirliği ve gelişimi

Bu politika Euromaster'ın 3 değeri üzerine kurulmuştur:

Uzmanlık:

  • Gelişmiş araç kontrolü ve sorun tespiti 
  • Müşterilere kişiselleştirilmiş tavsiyeler 
  • İşimizi doğru yapmak "ilk seferde çözüm"

Dürüstlük:

  • Dürüst ve objektif gözlemlere dayanan çözüm önerileri 
  • Yapılan işler ve bunların fiyatlandırması konusunda şeffaflık

Müşteri Odaklı Yaklaşım:

  • Temiz, güvenli ve rahat bir ortam 
  • İlgi ve kişiselleştirilmiş hizmet

Müşterilerimizin algıladıgı Kalite, kalite ölçüm yöntemlerimizle ve %70'i hedeflediğimiz "Net Promoter Score" ile ölçülür.