Tarihçe

Michelin Grubu Çatısı Altında Marka ve Geleceğini İnşa Eden Güçlü Bir Tarih!

 

1960 Yılından Beri Lastik ve Araç Bakımı

EUROMASTER, lastik ve hafif araç bakımı konusunda Avrupa pazarının önemli oyuncularından biridir. Her geçen yıl daha da büyüyen EUROMASTER markası, lastik ve araç bakımında Avrupa’da lider oyunculardan biri durumdadır.

 

60'ların sonu: İngiltere’de ATS dağıtım ağının Michelin Grubu'na dahil edilmesi.

 

80'lerin sonu ve 90'ların başı: Avrupa’da farklı uzman lastik bayilerinin Michelin Grubu'nun dağıtım ağına entegrasyonu.

 

1991: Avrupa'daki yerel servis ağlarını birleştirmek için, 1991 yılında doğan bir marka: EUROMASTER logosunun yaratılması.

 

1992: Fransa (Albertville) Kış Olimpiyatları sırasında yeşil, mavi ve sarı renklerin kullanıldığı ilk servisin açılması. 

 

2003: Kuzey Avrupa pazarında önemli bir oyuncu olan Viborg’a ait 500 servis noktasının EUROMASTER ağına entegrasyonu.

 

2008: Fransa ve Polonya’da EUROMASTER Franchise servis noktalarının açılması.

 

2010 ve sonrası: EUROMASTER Romanya’nın kuruluşu ve EUROMASTER Franchise servis noktalarının Almanya, İtalya, Çek Cumhuriyeti, İspanya ve Türkiye’de açılması. 



Güçlü Bir Marka Yapılanması

Euro: Farklı kültürleri kapsayan, güçlü Avrupalı dağıtım ağı

Master: Kalite, uzmanlık ve kontrol



Üç Renk

Mavi: Kaliteyi tanımlayan, Michelin Grubu'nu çağrıştıran evrensel bir renk

Sarı: Hayat ve enerjiyi çağrıştıran güneşin rengi

Yeşil: Kontrol ve başarı